Select fodbolde

Tag et kig forbi Billigsport24 hvor du finder det største udvalg af select fodbolde. Der er fodbolde til alle prisniveauer og kvaliteter.

Lån penge med Lendo

Lån penge til en god rente med Lendo. Ansøg lige her.

Velkommen til
Egedal Basket Klub

Hos Egedal basket vil vi have alle med. Vi mener at sport handler om sammenholdet og den glæde man kan få på og omkring et hold når man løfter i flok.

Vi har fokus på at det skal være sjovt at spille basket, men også på at give muligheder for at fordybe og dygtiggøre sig hvis man har lysten til mere.

Har du lyst til at være med? Så kom forbi til en prøvetræning og få lidt sved på panden, og så håber vi at du bliver hængende og dribler derudaf med os alle!

Søn
Familie Basket
EBK Familie Basket
U11 Træning
EBK U11
U9 Træning
EBK U9
U13 Træning
EBK U13
U15 Træning
EBK U15

Hurtig tilmelding
Husk at bruge fødselsdato og navn på den spiller du tilmelder.

Klubbens sponsorer

Der er i øjeblikket ingen aktuelle sponsorer

STØT EGEDAL BASKET KLUB HVER GANG DU TANKER!

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Egedal Basket Klub, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Benzinkort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Egedal Basket Klub nu. Og så sørger de for at ændre det.